Merhaba,
Şimdi ben reglimin 5 günü klomen kullandım. Sonrasında çatlatma iğnesi oldum. Fakat Klomeni kullandığımdan beri kasık ağrısı, karında şişkinlik ve Aşırı bel ağrım var. Regli tarihim 20 Mart fakat ben geçen haftadan beri regli olacakmışım gibi kasıklarım ve belim ağrıyor. Dün Çatlatma iğnesinin 12 günüydü ve ben dayanamayıp kan verdim. Tahlil sonucu 1,96 çıktı hala regli olacakmışım gibi hissediyorum yanımda ped ile dolaşıyorum. Sizce 1,96 çıkmasının sebebi iğne etkisi midir ? Bugünde kan versem doğru sonuç çıkar mı ?