HocaAnne ilk gebeliklerde herhangi bir risk zorunluluk olmadığı sadece istek durumlarında gidişata göre bekletiyorlar ne zaman sancı açılma ya da başka bi durumda ona göre şekil alıyorlar bu 38.haftalar ve sonrası olmuş olabiliyor. İkinci gebelikler de de birinci sezeryan ise 2. Ti de ssvd yapışmıyor ya da yapılamıyorsa 2. Sezeryan durumunda gün veriyorlar onda da yine risk olmayan durumlarda 38-39 dan önce vermiyorlar . Benim ki 2. Sezeryan olacak 39 dan önce almam demişti. Bi kaç sorun oluştu misal 38+5 e gün verdi ben 38+3 olsa ya dedim ortalığın durumu vs kaos olmadan 2 günle mi dedi zaten kaos olacak ilerleyen zamanlarda 2 gün işe bunun önüne geçemezsin dedi daha bişey diyemedim 🤷♀️ Halbuki o iki güne evime geçmiş bile olurdum aksi bişey olmadığı sürece ama .benim doktorum tamamen ne kadar kalırsa o kadar hesabında . Ki son bi hafta da hiç bi gram bile kilo almamış bebek.