zlemAcar Canım aynıyız nerdeyse gün olarak rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah😍 Benim merak ettiğim açılma oldugunu anladın mı nstde sancı cıktı mı? Çok şiddetli adet sancısı tarzı sancılarım oluyor fakat nst de gözüken birşey yok 38i bekleyelim alttan muayene ıcın dedi doktorum muayene de olmadım merak ediyorum 🤷🏼♀️