Cok gecmis olsun cok zor. Ben 21. Haftadym mide yanmam cok oluyordu 1 aydır özellikle dahada cok. baharat cok tuketiyordum azalttım. Gec yrmek yememeye calisiyorum hafifletiyor sanki bana muz ve yandiğinda bi yudum süt iyi geliyor normalde hic sevmem ama 😬 aklınızda olsun hemencik gecsin insAllah 🙏🙏🙏