Herkese merhaba 💁🏼♀️
Çok fazla uzatmadan başlamak istiyorum. 12 Mart günü doktorumda kontrolüm vardı ve suyumun azalması ,Çatalımın darlığı, bebeğin iriliği ve 2 cm açıklık olmasından dolayı doktorum 3 gün müddet verdi kendi sancılarımın başlaması için .. Eğer 3 gün içerisinde başlamazsa 16 Martta yatış yaparak suni sancıyla doğurtacaktı.. öyle de oldu 16 Mart yani bugün sabah 7:30′da hastaneye yatışım yapıldı. Direk doğumhaneye alındım ve lavman arkasından saat 08:30-09:00 gibi suni sancı verilmeye başlandı. İlk başlarda karşılıyordum sancıyı aynı adet sancısı gibi sadece benim belime vurmuyordu .. fakat yaklaşık 1 saat sonra sancılarım inanılmaz ağır ve sık gelmeye başladı. Her sancıda derin nefes alıp verdim , çömeldim ya da yatakta domalıp durdum. Bu sırada 2 kere rahim yumuşatıcı verildi ve sonrasında inanılmaz o mide bulantısı.. bir yandan üsküfra ediyorum bir yandan küçük tuvaletmi altıma kaçırıyorum derken. Sonrasında gerçekten tam anlamıyla şuurumu kaybetmiş dakikalar geçirdim .. sancıların bir anda cok sık gelişi açıklığımın hemen olmaması ve çatı darlığı beni inanılmaz zorladı . Dayanamıyorum artık dediğim noktada ebe tekrar açıklığa bakmak istedi ve açıklık hala 7 cmdi fakat bende inanılmaz bir ıkınma hissi vardı. Muayenede bebeğin kafasının aşağıda olduğunu gördü ve acil doktorum çağrıldı. Totalde 3 bucuk saatte 3-4 ıkınmayla güzel kızımı dünyaya getirdim çok şükür. O kafasının cıkısı omuzları bacakları plesenta dikişler hepsinin ağrısını ayrı ayrı hissettm. Ama şunu bilin ki ben doğurduysam herkes doğurur 😂 bu arada 3450 gr 51 cm dünyaya geldi. Rabbim doğum yapıcak tüm hamişlere kolaylık sağlasın. 🙏❤️