Arkadaslar daha öncede yazdım kızım meme emmiyo diye doğum yapalı 6 gün oldu ama dün kızımı hastaneye götürdük sarılık cıktı ve. Işın tedavisine alındı 1 gün kalıcak şuan için demişti doktorumuz ama hersey tahlil sonucuna bağlı dünden beri perişan haldeyim ne olur kızıma dua edin tahlıl sonucları normal olsun evimize getirelim. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın ayrı koymasın