Ykrnrr benim de 2 hafta kaldı özel hastaneye gidiyorum fakat kalabalık tersine baya azaldı. Bu durum açıkçası beni çok rahatlatıyor. Her ne olursa olsun tedbiri bırakmak yok. İnsanlarla konuşurken mesafe, kolonya kullanımına dikkat etmek, elleri yıkamak önemli . Ayrıca ben eldiven takıyorum.