Allahima çok şükür ki bana da doğum hikâyemi yazmak nasip oldu 🙏darisi tüm hamişlerin başına inşallah 🙃
Uzun olabilir okumak isteyen okusun lütfen
Çok fazla uzatmadan başlıyorum😊
4 yıllık evliyim başlarda bebek düşünmedim hapla korunuyordum ama eşim bebek her zaman cok istiyordu bense daha zamanı var dedim sürekli.. Daha sonra eşim babasını kaybetti kayinpederim torun istiyordu her zaman bu dile getiriyordu fakat görmek nasip olmadi kismet böyleymiş, o olaydan sonra eşim daha fazla bebek isteği arttı ve artik karar verdik doktora gittim herşey normal doğum kontrol haplarıni bıraktim ve tam 8 ay denedik olmadi bu sefer ben telâşlandım dr gittim tekrar herşey normal dendi ve Gecen sene 14 şubatta hamile olduğumu öğrenmiştim ama malesef 1 Nisan da düşükle sonuçlandı, bu olay beni çok üzmüştü ama eşim saolsun cok cabuk toparladım. Yazın tatile gittik Haziran ayında tatilin 3.cü günü bende bi bulantılar başladı fakat hamile olabileceğimi zannetmiyordum çünkü korunuyorduk düşükten sonra bir kac ay korunmak lazim diye ama benim meleğim geliverdi sürpriz bi şekilde❤
Hamileliğimin 3.cü ayı işi bıraktım korkuyordum tekrar bisey olmasindan ve bel fıtığı vardı oda 4.cu aya kadar sürdü belim cok ağrıyordu yataktan kalkamıyordum yürüyemiyordum zordu ama daha sonrasi tam bir prenses gibi gecti diyebilirim.
Doktorun bana
verdiği doğum tarihi 8 şubattı fakat kızım tam 10 gün geç geldi
14 şubatta sümüksü kanlı bi akintim vardı ve ara ara sancilarim dr gittim 1 gece hastanede kaldim acilma hic yoktu ertesi günü eve gönderdiler e ben herseyi denedim yürüyüş,merdiven,hurma,çay burdaki yazılan herşeyi yaptım sadece ilişki olmadi eşim korkuyordu bebege zarar veririz diye. 14 şubattan 17 sine kadar hic uyumadim gece sürekli sancilarim vardi ve uyutmuyordu neyse en son 17 şubatta temizlik yaptım baya dip köşe diyebiliriz eşimle ikimiz kayinvalidemde bizdeydi ama o pek anlamiyo temizlikten.Temizlik bitti ben küveti doldurdum bi 30 dk durmusumdur daha sonra eşim ise gitti gececiydi, gece 12 gibi sancılar gelmeye başladı ama ondan önce nişanım geldi ve akinti vardi cok az suyum olduğunu ben anlamadim.Ben sancılarımı pilates topunda karşıladım ve eşimle sürekli tlf konuştuk eve gel dedim 3 te geldi doktoru aradik burda hemen gel bakalım yok malesef ingilteredeyiz biz 1 saat tlf da benim sancılarımı takip ettiler neyse gelin dediler en son 4 te gittik, açıklığa bakıldı 2 cm dediler eve git küvete gir pilateste zıpla falan😐 ben kalmak istediğimi söyledim cunku cikis yapınca tekrar hastaneye girmek zor neyse akıntıya baktılar ve o da ne bebeğim kaka yapmis😬 olduğunu anladılar ve beni nst ye bağladılar sabah 6 da gece 12 ye kadar hic kalkmadım bebeğimin kalp atışları normal değildi takip ettiler sürekli ve açılmam ilerlemiyordu suni sancı verdiler Allahim dayanılacak gibi değil kendi sancinizin bin katı sanki ben Gas&air istedim ilk başlarda iyi geldi ama sonra fayda etmedi beni sarhoş gibi yaptı ve dayanamayıp epidural istedim onu takınca cok rahatladim 2 saat sürekli uyudum en son açıklık kontrol edildiğinde 5 cm di ve bebegin iyi olduğunu anlamak icin bebegin kafasından kan almak istediklerini söylediler biz ilk başta istemedik oyle bisey yapılmasını daha sonra eşim eve gitti(evimiz 5dk uzak) uyumak icin uykusuzdu bir kac saat git dinlen dedim bende uyurum, saat 8 de nöbet değişmiş baska doktor geldi biseyler sordu ben uykudan uyandim ve kendimde değildim gerçekten o Gas ve 3-4 günlük uykusuzluk beni baya yormuştu ve bebegin kafasından kan almalarına izin verdim ben bilmezlikle, eşim geldiğinde şok oldu ama artik cok gecti aldılar neyse biz riske atmak istemiyoruz sezeryan olsun dedik ama burdakiler normalde ısrarcı sabaha kadar bekleyelim dediler ama bebeğimin kalbi buna dayanırmi 😟 biz ısrarla sezeryan dedik ve kalp atışları yine düzensizlesti ve tamam acil sezeryan alıyoruz dediler bende bi korku bebeğim iyimi acaba korkusu Allahim kimseye yasatmasin. Epidural takik öldüğü icin direk o şekilde devam etti bebek gelene kadar epidura iyi ama daha sonrasını keisnlikle tavsiye etmem cok kötü dikişler atılırken herşeyi hissediyordun.
Ve saat 00:12 bebeğimi gördüğüm o ilk an asla unutamicam okadar güzel ağlıyordu okadar güzeldi ki simsiyah bi suru saçlari vardı hala var toka bile takıyorum 😍
3 gun hastanede kaldik eve geldik sütüm gelmedi ilk başlarda ve mamaya başladık biberonla e tabi o daha çok geliyor,emmek istemiyor ama ben her yemek öncesi vermeye çalışıyorum ve sağıp veriyordum ama 2 haftadir enfeksiyon var yarada antibiotik kullanıyorum ve sanırım yavrumu rahatsız ediyor bu yüzden sağıp sütümü atıyorum inşallah atlatirim en kısa zamanda.
Biraz yarim yamalak olmuş olabilir fırsat buldukça yazmaya çalıştım 3 günde yazabildim
Sanırım cok uzun oldu ya şimdiden hepinizden özür dilerim sormak istedikleriniz varsa fırsat buldukça cevaplarım
Tüm bebişler sağlıkla gelsinler🙏 Hep gülsünler👼mutlu annelerin mutlu bebekleri olsunlar🤱
Eşiniz o kadar çok destek olsunki ıyiki deyin hep ıyiki sen varsin.👨👩👧tekrar tekrar aşık olun😍Bu kez baba haliyle❤