Merhaba hep en üst bölgeye vuruyor biraz cahilim bebeğin kafası aşağıda bacakları yukarıdamı oluyor ?31 haftayım. Yani bi kaç kere dokundum en üst taraflara bazen bastırıyo ellediğim yer bacakları mı oluo çıkıntılıydı sanki çok merak ettim ayak parmağıdıydı acaba🥰