Sarayhelvasi Muayenelerin için Sezgin e git arada ama doğum yaptırmıyor tabi doktorunu ikna edip yaşamda normal Doğum yapmaya çalış çünkü hep sezeryan duymuştum
azemannesi bende ağrıdayim malesef dogum ici erzuruma gitcem ama kiz kardesim burda dogum yapti yasam hastanesinde normal cok memnun kaldi yasamda burcu hanimda cok iyi.