Ben normal doğum yapmak istiyorum Allah nasip ederse, açıkcası sezeryandan korkuyorum. Şu anda 21+2 haftalığız. Bebeğim haftasına göre iri ve kasılmalarım oluyor erken doğum riskim var her hafta pruloton iğne oluyorum, doktorum babası gibi iri yapılı kemikleri iri bir bebek olacak bu sebeple kasılmaların oluyor erken doğumda bundan dedi. Kayınvalidem eşimi 4.5 kilo civarı doğurmuş, tabii o zamanın şartlarında.. benim merak ettiğim ise bebeği iri olup normal doğum yapan var mı ? şimdiden teşekkürler..