Obsesifk dr um aynı şekilde enfeksiyon uzmanına yönlendirdi bu arada kullandığım tüm ilaçları kendisi biraktirdi enfeksiyon uzmanı hiçbir sy yapmadan sadece dilini uzat dedi su kaybın yok dedi gönderdi dr um duyduğunda çok sinirlendi hatta nasıl bir şey bole diye şimdi de gastreolojiye yönlendirdi ama bilmiyorum oraya gitmeden bi başına gelen var mı merak ettim geçmediği için bi de 😑😑