Ozlmmoz Merhaba hanımlar 23 haftalık hamileyim ve omzumda bi kaç leke var sanırım mantar olmuşum araştırmalarıma göre bağışıklık sistemiyle alakaliymis bende travazol krem var onu kullanabilirmiyim? Kullanan var mı aranız da ?
duygusm Ozlmmoz Doktorum bana travazol krem verdi ve kullandım ama size uygun olur mu olmaz mı orasını bilemem. Zaten durumun mantar kaynaklı olduğundan da emin olamazsınız.
Ozlmmoz duygusm internetten baktım canım mantar lekelerine benimde aynı o lekeler yarın sağlık ocağına gidicem olmadi oraya da sorayim ben bu konuda çok pimpirikliyim sürekli vücudumu incelerim leke var mı diye bugün fark ettim onu da.