Merhaba kızlar bende burda hergün her annenin okuduğu gibi dokum hikayelerini okuyarak heyecanlanıyordum ben ne zaman yazıcam diye galiba çok söylemişim başıma geldi. 15 Mart günü sabah Tekirdağ’a gittim annemlerle bebeğime daha var 2 ay ben sürekli geziyorum ilk oplumdada erken doğum yapmıştım bunda doktor dikkat dediği halde maalesef etmedim herneyse eve geldim saat 2 gibi eşim düğüne gitti bende evi toparladım lavaboya girdim çıktım karnım çok acıkmıştı bişeyler hazırlıyım derken bi anda suyum geldi çok korktum hemen eşime anneme haber verdim doktorumu aradım hastaneye gelmemi söylediler gittim nst de falan hiç sancı çıkmadı planımız 2 gün yatış sonra doğumdu ama ben gidince Zorunlu Sezeryan olmasına rağmen alttan muayene yaptılar ve 5 cm açıklık var acil Sezeryan dediler beni ameliyathaneye çıkardılar çok korktum ama korktuğum kadar değilmiş benim ilk oğlumda yaptığım normal doğum ölümmüş onu farkettim evet sancılarım var ama doktorum bile kızdı azıcık Naz yap ben sürekli yürümeye çalıştım ama maalesef çocuğum 30 haftalık doğduğu için küveze aldılar 1520 kilo 40 cm doğdu ama çok korkuyorum yanına gittim konuştum gözlerini açtı hemşire ilk defa açtı dedi ama bebeğim ağlamış iyi olduğunu şöylediler ama anne yüreği kalbim yüreğim hep onunla 34 haftaya kadar kalıcak dediler daha önce böyle bişey yaşayan varmı nolur dua edin 🙏 hakkınızı helal edin uzun oldu biraz