Merhaba mayıs anneleri😊 sizden yardım istiyorum. Ben 32+4 günlüğüm. Doğum mayısın 22 sinde bekleniyor. Kıyafet alırken yazlık kısa kollu şortlu takımlar mı aldınız yoksa uzun kollu kalın şeyler mi??? Kısa kollu takımları kaçıncı aydan itibaren giydirebiliriz?