Hanımlar öncelikle merhaba. İkinci gebeliğimi yaşıyorum ilk gebeliğimde hiçbir sorun yoktu kontrollerin ve dogumum özel bir hastanede oldu çok da memnun kaldım. İkin gebeliğimde de aynı şekilde olmasını temenni ederken ilk önce bebeğimin sağ böbreğinin kistlerle dolu oldugunu ve işlevini yerine getiremediğini sonra da böbrek kanalında yırtılma oldugunu öğrendim aynı zamanda diger böbrekte de çok az bir tahribat var oldugunu öğrendim bir kaç özel hastaneye gittiğimde brni doguma kabul edemeyeceklerini ve Zeynep kamile gitmem gerektiğini söylediler. Nitekim gittim ve sagolsun lar anlatıldıgının aksine çok güzel ilgilendikleri ve dogumum da burada olacakmış dogum esnasında müdahale gerekebilirmiş. Konunun özeti bu şekilde asıl sorum : riskli gebelik geçiren annelerim burada dogum yaptılar mı? Özel oda tutma şansım var mı?