Kızlar 37. Haftaya girdim. Bugün belim çok ağrıyo ama sırtım değil. Yaklaşık 1 saattir de vajinama bıçak batması gibi bi batma var. Bebeğim de çok hareketli. Başına böyle bişey gelen var mı. Doğum başlangıcı değildir heralde. Suyum falan gelmedi çünkü