Ebaki Sevdiss_17 bende de fazla bildiri ağrı yok cnm gögus ağrım hiç yok sadece gaz var akıntı var başka bi şey hissetmiyorum suanlik
Anne18 Ebaki yaaaaaaa çok sevindim hayırlı olsun darısı benım başıma yaaa çok çok sevindim ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Mahbuss Ebaki kuzum çok sevindim 😍 Allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️ bizlerede dua et
A_C_04 Ebaki amin inşallah Bnde aynıyım işte çarşamba günü randevum var gitsem mi gitmesem mi bilmiyorum bu virüs yüzdenden evden çıkamıyoruz 😑
Sevdiss_17 Ebaki kuzum benim dunden beri dirar yaparkrn afedersin alttan cok agrim oluyor yanma yok suyu cok iciyorum 1 bucuk litre kadar iciyorum ama kalkiktan sonrada kasiklarim sizliyo haataneye gidekiyorum
Kubrakar27 Ebaki bitanesinde çok hafıften çizgi görüyorum benımde agdetımsen 2 hafta önce böyle çıkmıstı biliyorum beklemek zor ama agdet gecıkmesını bekle agdetımı bekledim 2 cızgıde tam nettı inşqllah kırmuzıları görmezsin bu ay hamılesındır canım ☺️
Mrs40 Ebaki bende yumurtlamadan 8 gün sorna testte cok cok silik gördüm kan verdim negatif çıktı ama hergün test yapmaya deevam ettim hep silik çıktı yumurtlamanın 12. Günü kan verdim pozitifti biraz daa bekle canım 🤲🏻