Kızlar yumurtlamamin üstünden 9 gün gecince test yaptım çok çok ince bir çizgi çıktı foto da gözükmüyor ama bn gördüm arkadaşıma da gösterdim oda gördüm hamilelik olabilir mi acaba ya kafam karışık ovulasyonlar da hep aynı koyulukta çıkıyo başina böyle bi şey gelip hamile olan var mı