Deletedmom327 Arkadaşlar 32. Haftada çalışabilir raporu aldıktan sonra herhangi bir sıkıntı yaşarsak 37. Haftadan önce çalışamaz raporu alabilirmiyiz? Yani 35. Haftada tekrar çalışamaz almak istesek alabilirmiyiz ve çalıştığımız günlerde iznimizden düşer mi?
_Mrv_ Deletedmom327 çalışabiliri aldıktan sonra illa 37yi beklemene gerek yok istediğin zaman çalışamazı alabilirsin çalıştığın kadarı da sonraya aktarılır sorun olmaz.