Rbiakse46 Liya_ benimki de aynı canım dürtsem falanda azalmıyor daha çok artıyor ben çözümü eczane de satılan silikon kulaklıklar var yatarken takıyorum ohhh misler gibi de uyuyorum hiç birşey duymadan sağlıklı gayette hiçbir zararı yok
mavi0811 aysimaaa ayne oyle canım valla horlasınlar ama yanınızda olsunlar benim esim askeri personel 3 ayda bir anca gorusuyoruz keske burda olsaydıda horlasaydı o yanımda oldugunda horluyo ama ben uyandırmaya kıyamıyorum dağda taşta ekmek parasi kazanmak zor yoruluyo yatağında rahat uyusun istiyorum o yuzden kıyamıyorum bitaneme şu an yanlız yatıyorum yatağımızda keşke burda olsaydı neler vermezdim😔
fikran09 mavi0811 senin kadar değil ama bende arada yalnız kalıyorum bende polis eşiyim az biraz seni anlayabiliyorum tek horlasında geceleri yanımızda olsunlar..
fikran09 Liya_ ben de aynı sorunu yaşıyorum geceleri uyumak çok zor oluyo bazen, eşimde horluyor ama yaptıkları işten ve yorgunluktan olduğunu düşünüyorum en azından benim eşim öyle sinir olmak yerine daha çok üzülüyorum yaptığı meslek kolay değil malesef..
Tbaaa Liya_ ben dönerken hafif çarpıyorum uyuyormuş gibi yapıyorum hafiften uyanır da o ara susarsa uykuya dalarım diye 😂 yastığını kafasının altındayken sallıyorum, öksürüyorum falan 😂 en kötü uyandırıp çok horluyorsun diyorum 😬
Mondlicht Liya_ Allah yardım etsin. Bide bebek doğunca daha zOr oluyor. Kızım 7.ayın içinde ayrı yatıyoruz maalesef