zglpmb Kızlar ne kadar hareket hissediyorsunuz? Ben pek hissetmiyorum. Doktorum 24 e kadar normal dedi ama yani çok takılıyorum ben bu duruma…
hilal_yener zglpmb ben 28. Haftamdayım brnim kız hiç hareket etmiyor ya cok az nadir uslu galiba bizim cocuklar
zglpmb hilal_yener hareket zaten nasıl olmalı yani onuda pek bilmiyorum. Arada bileyler oluyo gibi ama o gaz mı bebek mi emin değilim