Seymasezer 39 oldum ne sancı ne ağrı ne sızı.. Hamile kaldığımdan itibaren yüzümde bir sivilce kalmamıştı simdi doğuma az bir süre kaldı sivilce doldu yüzüm. Birde deli gibi akıntım var. :( sizde durumlar nedir