juliet hiçbir belirtiniz yok muydu mide bulantısı var ise öncesinde bulantının birden ortadan kaybolması, lekelenme vb en çok korktuğum şeylerden biri de bu mutlu bir şekilde kontrole gidip olumsuzluğun olması bende 11+2 deyim henüz çok şükür bir sıkıntım yok doktorum ve çevremde sen iyiysen bebekte iyidir diyor içim rahatlıyorum ama böyle duyunca da tedirgin oluyorum açıkçası. Size de geçmiş olsun Allahım bir daha yaşatmasın inşallah sağlıksız bebeklerde bu sorun oluyormuş genelde