Slm kızlar 15 haftalık tüp bebek tedavisiyle hamileyim bugün çamur şeklinde kahverengi leke geldi yoğun hemen doktora gittim plesenta da kanama olmuş dedi prolutex iğne verdi 10 gün kullan sonra kontrole gel dedi akşama doğruda kanama şeklinde acile gittim progeston fitil de yazalım dediler ya da yatış yapalim dedi sabah kendi doktorumla gorusucm böyle bo durum yaşayan oldu mu? Korkuyorum düşük olur diye😔😔😢😢😢