Acemianne1978 hic onemi yok sağlıkları iyi olsun da .benim kizim 49 cm doğdu simdi 53 cm doganlardan daha uzun maşallah. Yegenim de 2.800 doğdu valla simdi annesinin sütüyle tosun gibi oldu. 3.500 doğanlardan iri kıyaslarsak. Yani hic önemi yok bence her şekilde normale dönüyorlar caniim😘