Seldaaa Bugun itibariyle 40.haftamız bitti sancı hep var bebis Yok 😬 40. Haftayı geçiren anneler ne zaman doğum yaptınız? Her gebebin doğumu farklı biliyorum ama ortalama tarihleri merak ediyorum. Çünkü zaman geçtikçe oğlum için tedirgin olmaya başladım 😕
Narinim Suan 37+4 haftaligiz ve simdiden en buyuk korkum 40i gectikten sonra hala kendiliginden gelmemesi 🤨