Bel fıtığım var 1sene önce emar çektirdiğimde başlangıç demişti doktor ama hiç başlangıç gibi değil ağrılarım 36+2 haftalık hamileyim artık son noktaya geldim tuvaletimi bile zor yapıyorum ağrıdan ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum. Bacaklarım kilitleniyor yürüyemiyorum bu durumu yaşayan var mı doğumumu etkiler mi normal doğum nasıl olur hiç bilmiyorum.