Susam34 Merhabalar henüz ikili test yaptırmadım ama doktorum ense kalınlığının 1.1 olduğunu en doğru sonucun ikili sonucunda çıkacağını söyledi. 11.haftadayım değerler normal mi acaba bu haftalarda sizlerin nasıl çıkmıştı ikili testi cumartesi yaptıracağım
Busbus94 Ense kalınlığı çok çok normal. Benimde 1.6 çıkmıştı ikili test riskli geldi sonra dörtlü yaptırdım o daha da riskli geldi perinotolojiye gittim hiç bir sıkıntı yok dedi kan testleri çok çok yanıltıyor Susam34
1busraaaaaa Bizde bir hafta önce yaptırdık ikili testimizi. Bizim de ense kalınlığımız 1.1 çıktı doktorumuz gayet normal olduğunu söyledi 3 üstünde çıkarsa riskli olabilirmis. İkili tarama testimizin sonucunu bekliyoruz inşallah onda da herşey güzel çıkar 🙏🙏