Efesevim Kızlar fotoğrafçıları almıyolarmı ameliyathaneye takip ettiğim bi iki fotoğrafçı vardı baktım bişey paylaşmıyolar dm den yazdım daha dönmedi eğer öyleyse çok üzülürüm ya😓😓😓
Yaseminb53 Efesevim Tabiki almıyorlar.Refakatcı dısımda kimse yok yasam geldi malesef.Üzülmeyin bence şuan amacınız sadece sağlıklı çocuğunuzu kucagınıza alıp evinize gitmek.
UraSsmom Efesevim Anca evinde Bi oda hazırlarsın orda çekim yaptırırsın 🤦🏻♀️Hastanelere almıyorlar bence iyi de yapıyolar.. Vaka sayısı 47 olmuş.