Mucizemolsun 25. Haftadayız. Günde 3 alfamet alıyorum. Gebelikten öncede tansiyonum yüksekti ama dahiliye ilaç vermemişti. Gebeliğim en başından beri stresli geçiyor bu yüzden. Gelişimde sorun yok. 5. Aya kadar 12-8 sularında geldik. Son ay 13,5-8,5 sularında. Fakat hastanede ölçünce direk fırlıyor aç olsam bile. Evdeki cihazım yeni olduğu için onu dikkate alıyorum. Tansiyona en güzel gelen şeylerden biri de yoğurda limon sıkıp yemek. Şekerim yok ama bu şekeri de dengeliyor tansiyonu da düşürüyor. Öneririm