derinseda Merhaba kızlar ben 35 haftalık hamileyim malum corona virüs olaylarını biliyorsunuz ama çevrenle herkes moralimi bozuyor nasıl bir zamana denk geldin nasıl yapıcan falan diye aklıma gelmicek şeyler getiriyorlar nasıl rahatlatabilirim kendimi
Ay_se1334 derinseda al bendrnde o kadar 38 haftalık hamileyim yok ebe çağır evde doğur bi ton. Şey sinir krizleri geçiriyorum 😡
Gizem3410 derinseda bende 36 haftalığım aynı durum bende de var gerçekten nası olacak bilmiyorum sezeryan olursam 2 haftam kaldi 2 haftaya daha cok mu yayılır yoksa azalır mı bilemiyorum Rabbim bizi ve bebeklerimizi korusun🙏
Ayse-elifim35 derinseda ölüm sadece virüsten gelmiyor. Bu kadar ölum ihtimali varken insan yarina çıkacağından nasil emin emin konuşup sadece virüsü kullanip bi hamile kadini etkileyebilir. Tam cahillik . Anlayissizlar takma gec valla .kendilerinin garantisi var sanirim .allah hepmizi ve bebeklerimizi korur .simdilerde doğum yapacaklara da hayrki doğumlar insallah takmayın hiçc.hamileyiz daha da etkileniyoruz zerre umrunuzda olmasin valla
Evita derinseda valla 35. Haftaya gelmişsin, prematüre ve tehlike sınırından uzaklaşmışsın. Biz napalım? Etrafındakiler de çok art niyetli, böyle konuşulur mu? Yüzmüşsün kuyruğuna gelmiş az kalmış diyeceklerine…
Neslihancaglar Canım kulaklarını tıka, moralini yüksek tutman bebeğin sağlığı için çok önemli bunu unutma 😘
derinseda Ay_se1334 işin kötü tarafı korkmayada başladım hayırlısıyla kucağımza alırız ıns bebişlerimizi
Ozge_e Gizem3410 benmde 36. Hafta. Yarın kontrolm var oraya giderken bile korkuyrm.Doğum nasıl olacak bilmiyorm en kötü zamana denk geldi.
Deletedmom138 derinseda canımın içi herkesin dediği gibi kimseyle görüşme kimseyi dinleme kulağını tıka bebişini üzme🥰🥰