Merhabalar arkadaşlar, 19+1 haftadayım. Bugün ayrıntılı ultrasona girdim doktor her şey normal ama merkezi sinir sistemi henüz tam gelişmemiş dedi ve beni 3 hafta sonra tekrar ayrıntılı ultrasona çağırdı. Korkacak bir şey yok dedi ama ben baya endişelendim. Bu konu hakkında bilgisi olan var mi ikinci kez ayrıntılı ultrasona çağırılan var mı ?