Bernaagkts Esratabanoglu ben test yaptım 4 haftalık hamileymişim ultrasonda o zaman görmüştük minicik🥰
Mine_35 Seymasezer 5 haftalık ultrason fotoğrafınızı paylaşabilirsiniz rica etsem ben bugün doktora gittim doktor boş gebelikten şüphelendi çok üzüldüm ne yapcam bilmiyorum
GamzeKrtglu Mine_35 Benimde 5. Haftamda normal ultrasonda kese görünmedi o yüzden vajinal ultrasonla baktı doktorumuz öyle görebildik keseyi ama bebeği 6. Haftada görebildik. İçini ferah tut 🥰 kimi 7-8den sonra görülebiliyo
Mine_35 GamzeKrtglu sabahtan beri ağlaya ağlaya gözüm çıktı ya bu da düşük olursa 2 olacak dünyam yıkıldı resmen
defnemila Esratabanoglu Geç döllenme meselesi var bunu göz önünde tutun. Beta kaç o da önemli düzenli bir artış varmı ? Ben 5. Haftada öğrendim kan vermeden direkt olarak ultrason ile ama zaten adetimin üzerinden 12-13 gün geçmiş evde test yapmıştım.
GamzeKrtglu Mine_35 İnşallah yoktur canım öyle birşey. Dediğim gibi sen içini ferah tut geç görülebiliyor. Allah nasip etsin insallah canım benim.