Bende çok kararsızım 32. Haftadayız doktorum 1 tane renkli verdi sadece, ilgisi deseniz vasat durumda, Bi mesaj yazıyorum 3 gün sonra bakıyo doğuruyorum desem bakmıycak demekki. Hep az kaldı doktor değiştirmeyim dedim ama bende canan hanıma gidicem sanırım..