Symcvk ben daha yeni atlattım 3 gün sürdü hiç korkma. Doktorunla görüş ama rahime yerleşiyor bebeğin ve bir ihtimalle sağ tarafında bir yere yatmıştır, eğer wc girdiğinde yapmakta zorlanıyorsan böbreğine doğru yaslanmıştır hatta. Hiç endişelenme mümkün olduğunca uzan ne kadar az hareket edersen okadar iyi kısa zamanda geçecektir.