Melissscim Kızlar 10 haftalık gebeyim rahat 15 günüdür yatıyorum bel fıtıgım wardı zaten gebelikten çncede wardı ama bu agrı çok kötü ayagımın üstüne basamıyorum çok perişanım ilaç zaten kullanamıyorum böyle bişey atlatmış olan warmı yardım lütfen 😣
GlahBilgiliPelit Melissscim allah yardımcın olsun cnm 30 lu haftalar daha zor 😔😔 yat kalkma bence dinlenmiş olursun belini de zorlamamış olursun 🙏
Melissscim GlahBilgiliPelit Canım yatıyorum wallahi yoksa çok kötüyüm ama yat yatda olmuo çok üzülüyorum ya
GlahBilgiliPelit Melissscim bende yatıyorum cnm 26, haftamdan beri erken doğum riskim var 31. Haftadayız iğne dısında kalkmıyorum. Elbet sıkıcı ama kendini de bebişi de düşünmelisin🙏