dlkgl Susam88 Merhaba ben de doktorumdan istedim yapmadı gerek yok dedi zaten bebek için önlemler alınıyor dedi ama içim de rahat etmedi 🙁 yapılmalı mı sizce?
Susam88 Tugceonal cok tesekkurler benimde sarı akıntılarım var galiba bunun için idrar kültürü yaptırılıyor mus siz de o yuzden mi yaptırdınız
Tugceonal Susam88 evet idrar tahlilinde enfeksiyon çıktı . Bakteri var mı diye baktı doktor o da yokmuş çok şükür . İnşallah sizde de bir şey çıkmaz
Susam88 dlkgl benim son zamanlarda sarı akıntılarım oldu ilaçlrdan diye düşündük doktorum devam ederse gel idrar kültürü yapalım dedi bakalım yarın gideceğim
dlkgl Susam88 benim devam ediyor ama gerek görmedi 38. Haftamdayım bende açıkcası başka bi doktora yaptırsam mı diye de düşünüyorum . İnşallah sonuçlarınız temiz çıkar☺️
Susam88 dlkgl insallah temiz cıkar sağolun ben daha 14 haftalığım sizin artık son zamanlarınız Allah sağlıklı şekilde kucağınıza almayı nasip etsin