Annelik37 bende gebeliğimin başından beri Sibel hanıma gidiyordum ama çok ilgisiz hemen muayene edip yollama peşinde ilaç yazıyor gidiyorum bi ilacı yazmış diğerini yazmamış , en son geçen gün sabah 4 te ağrım vardı nöbetçi doktora gittim ertesi gün randevüm vardı kontrol sayıldığı için ilgilenmedi bile bebeğin kafası elleri dedi , şu kadar haftası normal dedi sonra ben kilosunu sordum 3 aydan sonra boyunu ölçmüyoruz bebek anne karnında düz durmuyor dedi bende sağlık çalışanıydım kadındoğumcu arkadaşlara sordum seni başından atmak için söylemiştir bebeğin her zaman boyu ölçülür dedi bende rahatsız oldum bu durumdan gitmek istemiyorum