@Cansu001 merhaba . Karanfil nar sarımsak vesaire hiçbiri apseli bir dişe çözüm olmaz . Ani ağrıyı hafifletebilir sadece . O da bazen . Dişetinde bir ağrı ve hafif şişlik varsa duruma göre muayene edilip antibiyotik (tabiki güvenli ve plasentaya geçmeyen) reçete edilmelidir . Ama bunu kadın Doğum doktorunuza sorup yapar diş hekiminiz . Çünkü son trimester ilk trimester gibi riskli ve hassas bir dönemdir .tabiki Antibiyotik gerektirmeyen bir durum , yada tedavi ile (küretaj,kanal tedavisi ) halledilebilecek basit bir durum da söz konusu olabilir . Bunu sadece diş hekimine muayene olarak anlayabilirsiniz . Ben diş hekimi olmama rağmen şuan sizi muayene etmeden sadece olasılıklar dahilinde farazi konuşuyorum . Muhakkak güvendiğiniz bir hastanede yada diş kliniğinde muayene olun. Zaten hekimler acil tedaviler dışında tedavi yapmıyor muayene ediyorlar bu süreçte . Son trimesterde çektiğiniz ağrılar da size ve bebeğinize zarar verir bunu unutmayın . Acil şifalar dilerim . Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşAllah .