Kayarozlem8023 Merhaba hanımlar şu an 35+1 gözüküyor ultrason da gebeliğim bugün gittim kontrole ama kafası hala yukarıda inşallah döner ama biraz zor dedi 2.gebeliğim bu ilki normal doğum olmuştı böyle olup da dönen var mı acaba çok üzülüyorum da 😔😔
Dzeyy Kayarozlem8023 bugün instagramda bi doktorun sayfasında gördüm 38. Haftasında dönmüş bi bebeği son dakikada şaşırttı bizi diye 38e kadar dönüyolar diye biliyorum bnde
Fatovebebegi Kayarozlem8023 evde bol bol emekleyin dönüyor benim kızım 37. HAftada halen donmemisti bi hafta daha bekleyelim donmezse sezeryan dedi bende netten baktım emeklemek döndürüyor diye yazı gördüm yapın bence bi zararı yok ben denedim belki donucegi varmış belki emeklemek ise yaradı insallah sizde de fayda eder
Kayarozlem8023 Dzeyy inşallah ya tek umudum böyle son anda dönen de var diyo ya bazı doktorlar o inşallah döner
Dzeyy Kayarozlem8023 içini ferah tut ve onunla sık sık konuş sen pozitif düşünki bebişnde pozitif olsn güzel şeyler düşün hisset
Dzeyy Kayarozlem8023 rica ederim 😍 rabbim işallah ikinizede sağlık sıhhat uzun ömür versin dogumunuzda kolay geçer işallah bi avazda kurtulursunuz 😘
198723 Kayarozlem8023 Bende 34 te gitmiştim tersti bu cuma gidecem doktorum 37 kadr dönmezse daha dönmez sezeryan olur kafa yapısı da büyük demişti dedi çok istiyorum normal olsun ama hayırlısı tabi
Cerenim Kayarozlem8023 36+4 üm benimkide dönmemiş ama neden korkuyorsunuz ki anlamadım ilk hamileliğim 40 haftaya kadar zamanı var illaki döncek dönmezsede epiduralle günü geldiğinde alıncak sağlığı herşeyi iyi gözüküyor bende ama kafam karıştı bu postta üzülcek bişey degilki?😔
Kayarozlem8023 Cerenim ilki normal doğum olduğu için normal doğumda ne yaşayacağımı biliyorum ama bunda sezeryan olursa bilmiyorum ve bir çocuğum daha olduğu için masada kalırım diye korkuyorum üzülüyorum
defnemila Kayarozlem8023 Döner inşAllah zamanı var daha. Geçen çok rahatsızlanınca özele acile gittim 31 haftalık olduk makat gelişli dönmüş şu an bu saatten sonra zor döner sezaryan olursun sen dedi direkt. 2 gün sonra kendi doktoruma gidebildim ağrılarım dinince böyle böyle dedim. Çok biliyor onlar 38-39. Haftaya kadar dönen bebek var hele dur daha çok erkek hep 30-35 haftalıkları böyle korkutuyorlar dedi 🤷🏻♀️ İçinizi ferah tutun inşAllah döner.