Ani61__ bugün doktora gittim bebişi gördü minicik kalp atışınıda görüyorum dedi ama bana göstermedi dinletmedi doktorlar virüs yüzünden panik durumda .. bana mümkünse 1 ay ı geçsin öyle gel dedi burda kan verme sağlık ocağında ver dedi ortalık kötü dedi hiç bişey soramadan çıktım çok şükür bebişin iyi olduğunu biliyorum . Eldiveninizi maskenizi takmadan gitmeyin.Ben devlete gidiyorum bugün öyle gittim valla