Kızlar Gebeliğin başından beri mide bağırsak problemi Yaşıyorum daha önce helico bacter geçmişim var ve buna bağlı olarak gastritim de var .. ve gebeliğin başından beri ishalim.ne yesem sıkıntı yaşıyorum hiç rahat değilim karnımda ağrıyo . Gastroenteroloji doktoruyla görüştüm ama henüz organn gelişimi tamamlanmadı ilaç kullanmanızı tavsiye etmem dedi ama sanırım belirtilerim irritabl bağırsak hastalığını düşündürüyor.haftaya 3 ayı dolduruyoruz kadın doğum doktorum tekrar görüşüp Gastroenterolojiden destek alalım artık ilaç kullanabilirsin dedi ama o kadar sıkıntılıyım ki benim durumumda olan varsa belki tecrübesinden faydalanırım diye düşündüm