Melike1734 30-32. Haftaya kadar öyle diyor çoğu doktor evet benim kontrol 26 aralık arayıp sordum da sen mecbur geleceksin nst var dedi. Zaten erken doğum sancılarım var sürekli açılmaya suya dönmeye vs bakıyorlar. Ama 30. Hafta öncesine acil bir durum yoksa ayda bir kontrole devam demişler. Tabi doktorum laf arasında bizde öyle bir şey ne mümkün ishal oldum bebeğe bir şey olmuş mudur bugün hiç kusmadım bebeğe bir şey olmuş mudur hareketlerini hissetmiyorum (10 haftalık gebe ) bir şey olmuş mudur diye çıkıp gelen çok diye sitemli. 😬😬😬