ariyaliyya dr gerek görseydi verirdi size 28 lerde bnmde önde gidiyordu çok fazla su fazlalıgından dedi şekerim yok sebepsiz oluyormuş bebek fazla idrar yaptıgı için vs bi balon düşün dedi suyu fazla olunca nolur hopp patlar dedi sonuçta haftalar daha çok erken Allah muhafaza.. benim ihtiyac gördüğü için verdi sizinde ihtiyacınız olsa verirdi sağlıkla vaktinde gelsinler en önemlisi o inşallah