Kızlar merhaba 27+4 olduk bugün
harketleri güçlüydü normalde ama dün ve bugün çok az hissettim ve onlarda güçsüz harketlerdi . Normalmi böyle olması yani normalde güçlü hissettirirken kendini iki gündür çok az haraket etmesi ve onunda kalp atışı gibi hafif olması