Glzr123 Meren429 selam ben varım 😊 benim oldu olalı hep riskim vardı çok şükür gördük 37 lerii korkma ne dedi doktor serviksde kısalma açılma filan var mı da yatış verdi mi
Meren429 Glzr123 kacinci haftadan beri vardi. Daha bugun muane oldim yarin tahlilden sonra yatis verip vermeyecegine karar vericek. Acikliga yarin bakicak
Meren429 Busratm daha bakmadi acikliga yarin bakicak idrar tahlili falan da yaptricam. Insallah acikligim yoktur. Daha ilac baslamadik yarin dueuma gore baslayacak
Glzr123 Meren429 20 den beri hep aşağıdaydı benim 31. haftada ağrıyla gittim yatış verildi 10 gün yattım geliştirici ipne serum magnezyum progestan nidicard herşey verildi çok şükür atlattık
Yarenisa Meren429 yaklaşık 1 aydır cekıyorum vajına ağrısını ama hiç ntsye girmedim 32. Haftada olmadı bı bakarız dedı doktor