Bebekler 35 derece anne karnında yaşadığı için 40ı çıkana kadar üşüyolarmış benimde 1 ağustos görünen tarih doktorum ince uzun kollu tulumlar al dedi, yine ince uzun kollu ve bacaklı alt üst takımlar alabilirsiniz. Ben tshirt kollu zıbınlarda aldım içine giydirmek için, battaniye örtülmez diye zıbın aldım 3-4 tane