Kızlar merhaba, aranızda şeker yüklemesi yaptıran veya yaptırmayanlar var mı? Doktorların bazısı yapın bazısı yapmayın diyor. Herhangi bir zorlama da yok yapılması için. Etrafımdaki birkaç kişi yaptırmamış ve yaptırmayı doğru bulmuyorlar. Ben tamamen yaptırmaktan yanayım kesin yapacam diyorum ama kafam çok karışık. Lütfen düşüncelerinizi paylaşır mısınız🙏🏻