Hayat Akrabalarımızda benle aynı ayda doğacaq olan kızlar vardı.Herkes doğurdu.Ben hala bekliyorum😔😔Kıskandım gerçektende ya.Bebekde baya haraketlendi .Doğmadı gitdi ya😔son 2 hafta olacak artık 00:00 dan itibaren😫😫😫Artık yürüyemiyorum da.